آموزش استفاده از کتابخانهبررسی تأثیر اجرای برنامههای آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
آموزش الکترونیکیخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
آموزش حضوریآموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
آموزش عالیتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
آموزش غیرحضوریآموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
آموزش مجازیخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
آی.اس.آیتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
ابعاد کیفی خدمتاستفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
احادیثکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
اخلاق انتشاراخلاق در انتشار نتایج پژوهش [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 6-21]
اخلاق غیرحرفهایاخلاق در انتشار نتایج پژوهش [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 6-21]
ادب پارسیبه سوی جهانیسازی ادب پارسی: بررسی وضعیت تارگاههای ادبیات پارسی در وب [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 22-37]
ادبیات پارسیبه سوی جهانیسازی ادب پارسی: بررسی وضعیت تارگاههای ادبیات پارسی در وب [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 22-37]
ارتباطرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
ارزیابی اطلاعاتپیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]
ارزیابی کمّیپژوهشگاههای ایران در علم جهانی: بررسی علمسنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
ارزیابی کیفیپژوهشگاههای ایران در علم جهانی: بررسی علمسنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
ارزیابی مجموعة کتابخانهمجموعههای کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
استان خوزستانبررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانههای حوزههای علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
استاندارد اِی.سی.آر.المجموعههای کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
استاندارد کتابخانههای دانشگاهی ایرانمجموعههای کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مصاف با دو استاندارد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 164-177]
استانداردهای بینالمللیامنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
استانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانبررسی وضعیت کتابخانههای تخصصی صنایع فولاد کشور و مقایسة آن با استانداردهای کتابخانههای تخصصی ایران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 78-91]
استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایرانارزیابی مجموعههای کتابخانههای دانشگاههای جامع با استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
استدلالپیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]
استنادپژوهشگاههای ایران در علم جهانی: بررسی علمسنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
اصطلاحنامة تحت وبنگاهی به شیوههای نمایش در اصطلاحنامههای تحت وب [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 170-181]
اصطلاحنامهنگاهی به شیوههای نمایش در اصطلاحنامههای تحت وب [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 170-181]
اطلاعاتپیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]
اعضای هیئت علمیاعضای هیئت علمی دانشگاه زابل از کتابخانة مرکزی دانشگاه این شهر چه انتظار دارند؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 78-88]
اعضای هیئت علمیتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
اعضای هیئت علمیتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختیبررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
امنیت فیزیکیامنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
انجمن کتابداری آمریکارؤیتپذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وبسایتهای مدارس کتابداری و اطلاعرسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
انسانی و فرهنگ سازمانیآیا دانشگاه اصفهان برای پیادهسازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
انگیزة مطالعهبررسی فعالیتهای انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
انگیزشبررسی فعالیتهای انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
اهداف فهرستبررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
ایرانتولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بینالمللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]
اِی.سی.آر.التأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
ب
بازخوردرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
باسواد اطلاعاتیتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
بررسی وضعیتبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
بررسی وضعیتبررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانههای حوزههای علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
بروشور آموزشیبررسی تأثیر اجرای برنامههای آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
پ
پایگاه آی.اس.آیتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
پایگاههای اطلاعاتیرویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزههای موضوعی در پایگاههای اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
پراکندگی موضوعیکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
تضاد علایقاخلاق در انتشار نتایج پژوهش [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 6-21]
تضمین دستیابیحفاظت رقمی در کتابخانههای رقمی: مرور راهبردها [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 88-102]
تفکر انتقادیپیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]
تفکر تحلیلیپیش به سوی تفکر انتقادی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 38-55]
تولیدات علمیپژوهشگاههای ایران در علم جهانی: بررسی علمسنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
تولیدات علمیتولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بینالمللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]
تولیدات علمیتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
تولید علمکشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
ج
جامعة اطلاعاتیکتابداران در جامعه اطلاعاتی فردا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 200-212]
جعلاخلاق در انتشار نتایج پژوهش [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 6-21]
جهان اسلامکشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
جِی.سی.آرتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
ح
حفاظت رقمیحفاظت رقمی در کتابخانههای رقمی: مرور راهبردها [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 88-102]
خ
خدماتبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
خدمات کتابخانه ایخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
خدمات مرجعخدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]
خوشهبندی اطلاعاتخوشهبندی اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 160-185]
خوشهبندی مدارکخوشهبندی اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 160-185]
د
داستانهای واقعینظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروههای سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستانهای واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیبررسی تأثیر اجرای برنامههای آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
دانشجویان جدیدالورودتأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانیآموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
دانش سازمانیتلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاستگذاری کتابخانههای دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات.آموزش کلاسیبررسی تأثیر اجرای برنامههای آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
دانشگاه اصفهانآیا دانشگاه اصفهان برای پیادهسازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
دانشگاه زابلاعضای هیئت علمی دانشگاه زابل از کتابخانة مرکزی دانشگاه این شهر چه انتظار دارند؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 78-88]
دانشگاه شهید باهنر کرمانکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
دانشگاه شیرازتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
دانشگاه شیرازخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
دانشگاه علامۀ طباطباییبررسی دیدگاههای مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
دانشگاه علوم پزشکی یزداستفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
داوریرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
دسترسی به اطلاعاتاعضای هیئت علمی دانشگاه زابل از کتابخانة مرکزی دانشگاه این شهر چه انتظار دارند؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 78-88]
ر
رؤیتپذیریرؤیتپذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وبسایتهای مدارس کتابداری و اطلاعرسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
رابطکاربر گرافیکیراهبردهای موثر در بهرهگیری از نشانگرها، نمادها در طراحی رابطکاربر [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 104-125]
راهبردهاحفاظت رقمی در کتابخانههای رقمی: مرور راهبردها [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 88-102]
رتبهبندیرتبهبندی دانشگاهها بر مبنای معیارهای مدیریت دانش و وبسنجی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 126-138]
ردههای موضوعیکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
رضایت کاربرانارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
رضایتمندیخدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]
رضایتمندی کاربرانبررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانههای حوزههای علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
ز
زیرساخت فنیآیا دانشگاه اصفهان برای پیادهسازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
س
ساختار درختی علمرویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزههای موضوعی در پایگاههای اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
ساختار و فرایندهاآیا دانشگاه اصفهان برای پیادهسازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
ساختمان کتابخانهامنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
سازماندهی تعاونی اطلاعات کشاورزیفهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانههای تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
سازمان یادگیرندهیادگیری سازمانی در کتابخانه؛ گزارشی از کتابخانههای مرکزی دانشگاهی در تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 216-226]
سایبرنتیکرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
سنجش سواداطلاعاتیتأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
سواد اطلاعاتیتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
سیستم ایمنیامنیت و ایمنی فیزیکی در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی استان زنجان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 22-33]
سیستمهای سایبرنتیکیرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
ش
شاخص آنیتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
شاخصهای استانداردمقایسۀ فهرستهای پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]
شاخصهای علمسنجیپژوهشگاههای ایران در علم جهانی: بررسی علمسنجانه [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 34-52]
شاخصهای مدیریت دانشرتبهبندی دانشگاهها بر مبنای معیارهای مدیریت دانش و وبسنجی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 126-138]
شبکة جهانی وبمقایسۀ فهرستهای پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]
شبکه علومتولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بینالمللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]
ص
صنعت فولادبررسی وضعیت کتابخانههای تخصصی صنایع فولاد کشور و مقایسة آن با استانداردهای کتابخانههای تخصصی ایران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 78-91]
ض
ضریب تأثیرتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
ع
عامل تأثیرگذار وبیرؤیتپذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وبسایتهای مدارس کتابداری و اطلاعرسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
علمکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
علمسنجیتولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بینالمللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]
علمسنجیتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
علمسنجیکشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
علوم کتابداری و اطلاعرسانیتأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
ف
فارغالتحصیلانتأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
فعالیتهای پژوهشیتولیدات علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در سالهای 1379-1386 [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 104-127]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
فناوریهای ارتباطیمعیارهایی برای ارزیابی وبلاگهای کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]
فهرستبررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
فهرست پیوستهفهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانههای تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
فهرستگان پیوسته کشاورزیفهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانههای تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
فهرستنویسی تعاونی اطلاعات کشاورزیفهرستنویسی تعاونی در محیط اینترنت: تجربه کتابخانههای تخصصی کشاورزی در ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 170-186]
فهرستهای پیوستهمقایسۀ فهرستهای پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]
فهرستهای ماشینخوانمقایسۀ فهرستهای پیوستة دانشگاهی ایران و انگلستان [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 178-198]
ق
قرآنکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
قلمکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
قواعد فهرستنویسی آنگلوآمریکنبررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
ک
کارکردهای فهرستبررسی و مقایسة قواعد فهرستنویسی توصیفی آنگلوآمریکن و الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 114-130]
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانبررسی فعالیتهای انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستاننظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروههای سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستانهای واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
کتابکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
کتابخانة مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهدتلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاستگذاری کتابخانههای دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
کتابخانة مرکزی دانشگاه قمخدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]
کتابخانة ملیبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
کتابخانة نابینایانبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
کتابخانهاستفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
کتابخانه دانشگاهیبررسی تأثیر اجرای برنامههای آموزش استفاده از کتابخانه بر توانایی استفاده از کتابخانه در بین دانشجویان دورة تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 6-22]
کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
کتابخانههای تخصصیبررسی وضعیت کتابخانههای تخصصی صنایع فولاد کشور و مقایسة آن با استانداردهای کتابخانههای تخصصی ایران [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 78-91]
کتابخانههای حوزویبررسی وضعیت و سنجش میزان رضایت کاربران کتابخانههای حوزههای علمیة استان خوزستان به منظور ارائة رهنمودهایی جهت ارتقای سطح خدمات [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 92-112]
کتابخانههای دانشگاهیارزیابی مجموعههای کتابخانههای دانشگاههای جامع با استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
کتابخانههای دانشگاهیخدمات مرجع در کتابخانة مرکزی دانشگاه قم و رضایت مراجعان: یک نظرسنجی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 128-150]
کتابخانههای دانشگاهیکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
کتابخانههای دانشگاهیتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
کتابخانههای مرکزی دانشگاهییادگیری سازمانی در کتابخانه؛ گزارشی از کتابخانههای مرکزی دانشگاهی در تهران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 216-226]
کتابخانۀ دیجیتالبررسی دیدگاههای مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
کتابخانۀ مرکزی سازمان مدیریت صنعتیارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
کتابخوانیکتاب و کتابخوانی از منظر قرآن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 132-144]
کتابدارنقش کتابخانه تخصصی در مدیریت دانش سازمانی؛ گزارشی از پژوهشکدة مهندسی جهاد کشاورزی [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 200-215]
کتابدارانبررسی دیدگاههای مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
کتابدارانتوسعۀ سواد اطلاعاتی در آموزش عالی کشور: شناسایی عوامل مؤثر [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 110-131]
کتابداری و اطلاعرسانیآموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی در ایران: مطالعه تطبیقی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 6-21]
کتابداری و اطلاعرسانیرویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزههای موضوعی در پایگاههای اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
کتابداری و اطلاعرسانیمعیارهایی برای ارزیابی وبلاگهای کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]
کتابداری و اطلاعرسانیگزارش یک دهه برگزاری همایش کتابداران در سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 214-227]
کتابهای داستانینظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروههای سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستانهای واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
کرمانکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
کشورهای اسلامیکشورهای پیشرو علمی جهان اسلام در پایگاه وب آو ساینس [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 146-169]
کمبینایانبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
کنترلرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
کودکان و نوجوانانبررسی فعالیتهای انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
کیفیت خدماتارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
کیفیت خدماتاستفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 60-76]
گ
گروههای سنی کودکان و نوجواناننظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروههای سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستانهای واقعی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 228-245]
گزارشهای استنادی نشریاتتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
ل
لایبکوآلارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
م
مؤسسه اطلاعات علمیتولیدات علمی ده ساله ایرانیان در سطح بینالمللی (1998- 2007) [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 72-86]
مؤسسه اطلاعات علمیتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
مجلاترویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
مجموعهارزیابی مجموعههای کتابخانههای دانشگاههای جامع با استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
مجموعهسازیکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
مجموعهگستریارزیابی مجموعههای کتابخانههای دانشگاههای جامع با استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 40-58]
مدارس کتابداری و اطلاعرسانیرؤیتپذیری، تأثیر وبی ، همکاری میان وبسایتهای مدارس کتابداری و اطلاعرسانی در آمریکا [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 140-153]
مدیرانبررسی دیدگاههای مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاه علامۀ طباطبایی در مورد ایجاد کتابخانة دیجیتال [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 24-43]
مدیریت ارتباط با مشتریارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانة مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 22-39]
مدیریت دانشآیا دانشگاه اصفهان برای پیادهسازی مدیریت دانش آماده است؟ [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 6-20]
مدیریت دانشتلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاستگذاری کتابخانههای دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
مصورسازیراهبردهای موثر در بهرهگیری از نشانگرها، نمادها در طراحی رابطکاربر [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 104-125]
مطالعات بینرشتهایرویکردهای رایج در انتصاب علوم کتابداری به سایر حوزههای موضوعی در پایگاههای اطلاعاتی انگلیسی زبان [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 154-168]
مطالعة موردیتلاش برای تولید دانش سازمانی:تجربۀ تشکیل شورای تخصصی و سیاستگذاری کتابخانههای دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 90-102]
مطالعهبررسی فعالیتهای انگیزشی مطالعه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران از دیدگاه مربیان [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 44-60]
معیارهای ارزیابیمعیارهایی برای ارزیابی وبلاگهای کتابداری و اطلاعرسانی ایران [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 188-202]
مقالات علمیرویکردی سایبرنتیکی به سیستم داوری مقالات در مجلات علمی [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 186-198]
مقیاس وبومتریکرتبهبندی دانشگاهها بر مبنای معیارهای مدیریت دانش و وبسنجی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 126-138]
منابع اطلاعاتیخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
منابع کتابخانهایخدمات کتابداری: حلقۀ مفقوده در برنامههای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 132-145]
مهارتهای سواد اطلاعاتیتأثیر محیط دانشگاهی بر سواد اطلاعاتی دانشجویان کاردانی کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 54-71]
میزان استفادهکتابهای کتابخانة مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان: پراکندگی موضوعی و گزارش استفاده [دوره 21، شماره 3، 1389، صفحه 152-163]
ن
نابینایانبررسی وضعیت کتابخانة تخصصی نابینایان و کمبینایان کتابخانة ملی ایران و ارائة راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 21، شماره 1، 1389، صفحه 62-76]
ناشرانتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]
نشانگرهاراهبردهای موثر در بهرهگیری از نشانگرها، نمادها در طراحی رابطکاربر [دوره 21، شماره 4، 1389، صفحه 104-125]
نشریاتتحلیل محتوای برترین نشریات علمی دنیا [دوره 21، شماره 2، 1389، صفحه 56-72]